dinsdag 30 september 2014

Najaars kleurenpalet heerlijk cosy


Lieve allemaal,

Je kunt de woonbladen nog niet openslaan of je krijgt het warme gevoel al.
De najaarskleuren zijn er weer. (Dag zomer!)

Ik vind ze echt prachtig, ze nodigen uit om op de bank met een warme plaid bij de open haard te ontspannen met de kaarsen aan en een wijntje erbij. Dit na heerlijk buiten te zijn geweest. Het is een mooi seizoen voor prachtige wandelingen in de natuur, prachtige kleuren die mij gelijk inspireren! (Wat nou, najaarsdip?) Helaas zit de flinke wandeling er niet in voor mij, maar op de fiets kan ik ook nog genoeg genieten.

Ondertussen thuis praten en zingen de kids al over sneeuwpoppen maken en Sinterklaas, zover wil ik niet gaan. 

Ik heb een selectie gemaakt van een paar prachtige najaar paletten van dit jaar.
Zoals je ziet zijn het niet alleen donkere kleuren maar ook grijs met okergeel en zacht roze gecombineerd met koper, dit is mijn favoriet.

Laat je inspireren...

Mocht je overigens je muren of meubelen een kleurtje doen laat mij eens weten wat het geworden is.

Liefs Lies

Pure and original
binnen-kijken.com

Binnen-kijken.com


kleurinspiratie.nl

Bathroom
Farrow and Ball
Strong Opal - Clear Sky - Strong Sienna
Histor One

Geen opmerkingen: