donderdag 30 oktober 2014

Prachtig licht appartement in Stockholm

Even een binnenkijker

Natuurlijk volg ik op het internet ontzettend veel blogs een van mijn favoriete is een Nederlandse blog Vosgesparis.

Dit appartement kwam ik dus tegen op haar blog. Het ziet er ruim uit maar als je goed kijkt is dit een klein appartement in Zweden. De glazen pui is de muur van de slaapkamer...dus bed opmaken is altijd verplicht!

Mijn favoriete stukken zijn de salontafel en de gigantische kandelaren, prachtig. Ook de combinatie van strakke en gladde oppervlakten met naturelle kleuren, materialen en textiel vind ik mooi gedaan.

Je ziet dat als je effectief met een kleine ruimte omspringt veel ruimte kan creƫren.
Bijvoorbeeld als de bank armleuningen had, was het ruimtelijke effect een stuk minder.

Liefs Liesbeth













Foto's van de blog: Vosgeparis







Geen opmerkingen: