donderdag 1 januari 2015

2015 en al zijn voornemens

Lieve allemaal,
Allereerst een heel sprankelend en fantastisch nieuwjaar toegewenst!! ♡
Nieuwe of oude voornemens worden weer klaar gezet met daarbij de wens dat ze dan ook echt uitkomen.  Ook ik doe dit steevast elk jaar. Gelukkig kan ik zeggen dat sommigen ook zeker zijn gelukt,  dit wil ook echt alleen als jij dit ook echt wilt.
Zo ben ik ook begonnen met Lovely Home. Een droom welke langzaam maar toch zeker waar wordt. Afgelopen jaar heb ik een paar prachtige projecten mogen afronden oa. Tuindorp hotel het Lansink en een fantastische woonkeuken en kamer van de familie Kuipers.
Dit jaar hoop ik verder door te groeien en dus ook  meer bekendheid te krijgen. Mede door beurzen, trainingen en verdere investeringen te doen.
Genoeg wensen dus voor het nieuwe jaar, dit lukt alleen als ook mijn familie gelukkig is daarom is dat mijn beste voornemen van dit jaar een liefdevol 2015.
Hebben jullie nog voornemens voor dit mooie frisse jaar? Geloof in jezelf en laat je niet afleiden.
Veel geluk!
Liefs Liesbeth

Geen opmerkingen: