vrijdag 23 januari 2015

Vuur....





Lieve allemaal,

Nu het buiten heerlijk koud is gaan we ook weer graag naar binnen....opwarmen!
Het liefst bij een warm vuurtje...

Met een beetje geluk heb je een openhaard dat is natuurlijk pure verwennerij.

Mocht er geen mogelijkheden zijn voor een openhaard is er een oplossing door een schouw met kaarsen te plaatsen net zo sfeervol!!!

Wat ik zelf mooi vind is de openhaard bij de eettafel. Toch echt gezellig als je samen 's avonds aan het dineren bent!

Hieronder vinden jullie enkele voorbeelden van mogelijkheden van zo'n behaaglijk warm vuurtje!

Voor elk wat wils....

Liefs Liesbeth


via http://stilinspiration.blogspot.nl/

leather chair & white fireplace #home #decor #livingroom
via lovingbarcelona.tumblr.com

Great for a small house.
via charnwood.com
Modern Country Charm
via rtlwoonmagazine.nl


//
via smartfurniture.com

Elke dag zie ik er plaatjes van voorbij komen, daarom wilde ik deze mooie plaatjes graag met jullie delen. Ook al is koken niet zo mijn ding, een van deze keukens zou zeer gewaardeerd worden bij mij!
via showhome.nl

Swedish stove
via remodelista.com








Geen opmerkingen: