woensdag 8 april 2015

Durf! Groen interieuradvies

Lieve allemaal,

En dan zit je in je woonkamer en denkt: "Hmmm, het wordt toch eens tijd voor een beetje aandacht het voelt niet meer zoals ons thuis moet zijn!"

Dit gebeurde dus onlangs ook bij mijn klanten. Nadat ze zelf zich niet meer helemaal 'thuis' voelden en de schilder al geregeld was hebben we samen een ontwerp gemaakt.

Het betreft een twee onder een kap, woonkamer met grote woonkeuken.
Tot het moment dat de schilder kwam was alles wit, muren en meubelen op een grijze bank en zwarte stoelen na. De uitdaging is om er een sfeervol geheel van te maken zonder dat het al te propperig wordt.  Ik heb gekozen voor de Scandinavische style met als hoofdkleuren groen, wit, grijs en houttinten.

Aan de hand van verschillende beeldmaterialen om qua gevoel bij elkaar te komen, zijn we tot het volgende ontwerp gekomen!






De schilder is ondertussen aan het werk geweest en met de paasdagen zijn mijn klanten de meubelboulevards getrotseerd voor nieuwe meubelen. (verdiend wel enig respect)

Zodra alles op zijn plek staat zal ik hier foto's plaatsen van het resultaat!

Ik vind het een fantastisch project, mede omdat ik de eigenaren ken. Dit is ook wel erg spannend natuurlijk en net als jullie ben ik ook ontzettend benieuwd naar het eindresultaat!

Even afwachten nog...

Liefs Liesbeth


Geen opmerkingen: