vrijdag 17 april 2015

Lichte stadswoning in Gothenburg

Lieve allemaal,

Deze week heb ik de tijd genomen om een heleboel blogberichten bij te lezen.
Een binnenkijker van de blog; my scandinavian home sprong eruit en daarom wil ik deze graag met jullie delen.

Dit is een prachtige compacte woning in Gothenburg.
Deze oudere woning met hoge plafonds heeft een moderne Scandinavische inrichting dit is het voorbeeld dat het goed samengaat!
De smalle woning oogt ruimtelijk door het gebruik van veel wit en licht hout.
Vooral de houtenvloer vind ik erg mooi qua kleurgebruik en motief. Doordat ze de hele woning dezelfde stijl hebben aangehouden wordt het ook een geheel. Veel dingen zijn ook praktisch gedaan zoals de plankjes onder de garderobe en de werkplek onder de spiraaltrap, super mooi gedaan.
Ik zal mij hier helemaal thuis voelen!
Ook de stadstuin hebben ze erg sfeervol gedaan met veel groen en grind.

Lekker genieten in je tuin, nou dat ga ik nu ook doen de zon schijnt weer heerlijk!
Klein maar fijn!

Veel liefs Lies













via myscandinavianhome.blogspot.nl


Geen opmerkingen: