woensdag 22 april 2015

Wauw draadloze telefoonopladers!!!


Lieve allemaal,

Ook al woon ik dicht bij de Ikea ze zien me echt niet elke maand...zo moest ik dus ook online zien wat voor nieuws ze hadden!

Een TOP uitvinding!!! daarom deel ik deze ook graag met jullie.

Draadloze opladers voor je telefoon!!!

Je hoeft alleen de telefoon maar op het kruisje te leggen en je telefoon wordt opgeladen!
Ze hebben ook een oplader voor drie telefoons. De verschillende lampen en losse opladers zijn natuurlijk betaalbaar en zeker bijna onmisbaar!
Ook het nachtkastje vind ik erg mooi van vorm. Hmmm, wordt dus binnenkort maar eens een rondje Ikea doen. De bureaulamp zie ik wel staan op mijn werkplek.

Nu nog de tablet die je er op kan leggen...misschien het volgende idee..

Liefs Lies


RIGGAD Bureaulamp met draadloos opladen IKEA
via Ikea.nl
NORDMÄRKE drievoudig oplaadstation waarop je drie telefoons tegelijk kan opladen.
via Ikea.nl
SELJE Nachttafeltje met draadloos opladen IKEA
via Ikea.nl

Geen opmerkingen: