vrijdag 24 juli 2015

Woonkeuken

Lieve allemaal,

Heerlijk vakantietijd! De zomer is volop in gang (schrijf ik terwijl het regent)!
Lekker zwemmen, barbecueën en samen buiten genieten van alle vrije tijd.

Het valt mij ondertussen niet mee om te bloggen, terwijl de kinderen heerlijk vakantie vieren en wij nog door gaan met werken sporten etc....
De dagen zijn zo voorbij. Ik mis toch echt een flink aantal uren in een dag!
Wie kent dat niet!? Iemand nog blogtips?

Ondertussen heb ik mijn portfolio bijgewerkt op mijn website.
Het gaat om een mooie uitgebouwde ruime woonkeuken. Deze ruimte is voorzien van ontzettend veel licht en een mooie donkere stenen vloer en houten meubelen.
Toch hadden de bewoners, Jan, Belinda en hun kinderen moeite om de juiste toon te vinden bij het shoppen naar een mooie lamp en stoelen en de kleurstelling.
Ik ben er mee aan de slag gegaan en het resultaat kunnen jullie bekijken op mijn website.
Hier vinden jullie alle foto's van voor- en na de styling.

Wat vinden jullie ervan?

Liefs Liesbeth


Ontwerp Lovely Home interieur advies

moodboard Lovely Home interieur advies

Eindresultaat 





Geen opmerkingen: