dinsdag 25 augustus 2015

Nazomer..

Lieve allemaal,

Heerlijk is de zomer toch vinden jullie ook niet?
Van mij mag het gehele jaar wel een minimum hebben van 20 graden!
Onze zonnige vakantie in Italië ging te snel voorbij. Juist daardoor zijn we optimaal gaan genieten van elke dag!
Luchtbedje op het water, 's avonds heerlijke fles wijn en die smaakt altijd beter dan thuis en veels te veel pasta....
Genieten!

Qua interieur; ach we gaan met onze tent dus we mochten alles weer eens opnieuw inrichten ;)
Natuurlijk doe ik veel inspiratie op en moet toegeven met de flinke dosis horeca in mijn bloed zag ik ook mogelijkheden met al die mooie nostalgische verlaten villa's wat zou het geweldig zijn om aan het Lago di Maggiore een B&B te openen ...wauw...ik zag ons al bij 'Ik vertrek', met de bijbehorende bloopers...
Helaas geen hilarische taferelen, maar down to earth, Wel met vele goede moed en fantastische ideeën voor Lovely Home, daar gaan we dus aanwerken!

Thuis wil ik graag de 'vakantie'sfeer zolang mogelijk vasthouden. Hoe ik dat doe? In elk geval is het prettig als de temperatuur en de zon meewerkt scheelt 50%!
Wanneer wij thuis zijn zorg ik meestal nadat ik de wasmachine heb aangezet, voor een fris bos veldbloemen op tafel en een goed gevulde fruitschaal!
Natuurlijk gaan we ook verder op de culinaire toer, maar dan iets minder koolhydraten en vetten..dus verse salades en veel groente en minder saus, maar wel op zijn Italiaans lekker met verse kruiden zoals basilicum! Als het even kan gaan we dan buiten eten aan een vrolijk gekleurde tafel.
Verder geef ik nu de voorkeur aan lichte pastelkleurige accessoires en staat er een wilgenmandje met een olijfboompje.
Frisse linnen dekbedovertrekken in lichte kleur geeft mij altijd een heerlijk zomers gevoel.

Zo proberen wij ook de zomer te rekken en na te genieten.
Overigens kwamen wij thuis en begrepen we een beetje van de wespenplaag waar het internet tijdens onze vakantie vol van stond.
De leuke glazen wespenvanger voldeed niet en werd het wel een doorgesneden colafles. Tja, soms moet je ook echt praktisch denken!

Ik heb deze week op mijn facebookpagina nog een leuke aktie! Hou de facebookpagina in de gaten en delen = lief!

Tot snel

Liefs Liesbeth

nb. September/oktober staat bol van de beurzen, ik ga er een paar bezoeken en zal hierover wat vertellen in mijn blog.






via mrsbloom

via mrs.bloom








Geen opmerkingen: